If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако звука, шума или чукането е на празен ход и след като натиснеш съединителя изчезва, най вероятно да е маховика.....ако има виеене, стържене по време на движение, отиваме към скоростите.......поне аз така мисля...
Прилича като на второто видео и звукът наистина идва от лявата (шофьорската) страна на на отсека. До джантата се чува като че ли най-силно.
Появява се само на спряла на място и като е под 1.5 2 оборота. Дори на място когато е и я форсирам до 2 изчезва... И аз си мисля или маховик или както казва Еко да е нещо разхлабено. Но я прибрах до София на собствен ход и в движение няма никакви проблеми и звуци.. Мърка си двигателя и не стърже при смяна на скорости. Другото което говори за маховик, е че миналата година сменях съединителя при Румбата и той провери и маховика и си ми каза че ще му дойде скоро времето
При всички положения ще се ходи на майстор, просто се притеснявам дали може да се кара така седмица
Здравейте колеги,
по всичко личи, че просто трябва поне малко да я изпъвам на извънградско за да се продухва. Иначе от предишния собственик разбрах, че като я вкарат в сервиза, на компютъра му пускат нещо, колата вдига 4000 оборота и за 30 сек се продухва с гъст облак и пак е ОК. Същото ми се случи и на мен днес на малко извънградско - няма и половин минута и готово.
Колеги, предните седалки някой свалял ли е?
Освен двата винта в задната част на релсите други има ли?
Защото ги свалих, но още някъде държи, а отпред не виждам да има други.
Здравейте колеги! Искам да ви попитам за съвет. Имам потропване от дясната страна на колата в предната част от доста време вече а сега се появи и скърцане. Предполагам, че ще да е от долния носач тъй като горните са сменени миналото лято. Въпросът ми е, ако се окаже носач какъв да си сложа? Чета тук какво се е писало, но от това излиза, че каквото и да сложа е все тая, все ще замине за няколко хиляди км... тааа какъв ви е опита? Струва ли си да си сложа по марков, по скъп и тн или?
Здравейте колеги! Искам да ви попитам за съвет. Имам потропване от дясната страна на колата в предната част от доста време вече а сега се появи и скърцане. Предполагам, че ще да е от долния носач тъй като горните са сменени миналото лято. Въпросът ми е, ако се окаже носач какъв да си сложа? Чета тук какво се е писало, но от това излиза, че каквото и да сложа е все тая, все ще замине за няколко хиляди км... тааа какъв ви е опита? Струва ли си да си сложа по марков, по скъп и тн или?
Аз лично евтини носачи, от рода на Старлайн и т.н. никога няма да сложа. Това, което си мисля, че би било добре да се сложи е : 1) ако намериш оригинални TRW (за вграждане) 2) Meyle (които имат усилени горни) или Lemforder 3) TRW афтърмаркет.
Аз другата седмица също е вкарвам моята за ремонт, ще изхвърля сложените миналата година Старлайн, (които ги монтирах май 2018 и Септември вече се бяха разскърцали), но не съм решил на 100% все още какво ще сложа.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Аз сложих Lemforder горни миналата година, като ми бяха казали, че е от тях проблема, но проблема с потропването си остана и се чудя дали да не сложа и lemforder долни, но мога ли да имам доверие на майсторите...ще хвана за сефте и аз да отида при Румен, когато има време да видим той какво ще каже. Добре, благодаря за съветите.
А потропването не може ли да е от тампоните на макферсона? И аз имам потропване, но 3-ма майстори ми казват, че всичко ми е здраво, което ме навява на мисълта, че остават тампоните на макферсона. Но там проверката е само като се свали амортисьора да се види в какво състояние е..
"Потропване" може да има и от разбит стабилизиращ тампон на двигателя.
Принципно при преминаване през дупка само на едното от двете предни колела такъв разбит стабилизиращ тампон не притропва, но притропват разбити тампони по окачването.
Стабилизиращ тампон на двигателя притропва при преминаване през легнал полицай или през напречна дупка едновременно и на двете предни колела.
===============================================
Дайте идея за управляващо реле на подгревни свещи за 2.4 jtdm 200 коня и съответно за цена.
П.П. Имам няколко "идеи" за такъв блок, но още няколко няма да навредят на избора ми.
А потропването не може ли да е от тампоните на макферсона? И аз имам потропване, но 3-ма майстори ми казват, че всичко ми е здраво, което ме навява на мисълта, че остават тампоните на макферсона. Но там проверката е само като се свали амортисьора да се види в какво състояние е..
Аз колега и тях смених след горните носачи точно защото ми казаха, че всичко е здраво и не виждат от какво може да е тропането, гледаха тампоните на двигателя, стаб. щангата абе всичко даже свалиха тампона на двигателя този големия и казаха, че е здрав и не виждат от къде може да е проблема та май си смених здрави части...но проблема остана сега и скърца...та тъй сега ми говорят да не е от пружина или амортесьор ама нз дали може да тропа и да скърца...
---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:01 ----------
"Потропване" може да има и от разбит стабилизиращ тампон на двигателя.
Принципно при преминаване през дупка само на едното от двете предни колела такъв разбит стабилизиращ тампон не притропва, но притропват разбити тампони по окачването.
Стабилизиращ тампон на двигателя притропва при преминаване през легнал полицай или през напречна дупка едновременно и на двете предни колела.
===============================================
Дайте идея за управляващо реле на подгревни свещи за 2.4 jtdm 200 коня и съответно за цена.
П.П. Имам няколко "идеи" за такъв блок, но още няколко няма да навредят на избора ми.
Моето тропане беше предимно при полегнал полицай и то при спускането от него, но чат пат притропва и при по голяма дупка сега и скърца, но, когато мина леко през дупка няма тропане а само скърцане и някой път тропа по силно някой път едвам едвам все едно, че се намества нещо
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Алфа без тропане е като куче без бълхи.
И на моята в началото сменях каквото видя със скъпи чаркове TRW - горни, долни, биалетки, тампони на стабилизиращата щанга, тампоните на пружините, квото се сетите всичко съм сменял, пак тропа, ебаси щайгата гадна.
Comment